naniitti wrote:
Jyrkästi eri mieltä. Ainakin toistaiseksi olen pullero-tallero-tavis. Perustreeni on työtöä, tempausta ja LC.a. Tyttären kanssa treenatessa sitten muutakin ropellijoogaa päälle. Mutta juniorikin osaa jo tempauksen vähintäänkin välttävästi.
Hyvä
Taisin ilmaista asiani vähän tökerösti. Taviksia tässä on itse kukin ja itsekin tempaan ja työnnän
Lähinnä tuo vähän turhan äkkiväärä yleistys tuli turhautumisen tunteesta kun en tuolla eräässä Suuressa Liikuntakeskuksessa, jossa itse olen asiakkaana, ole onnistunut houkuttelemaan sinänsä oikein mukavia kanssatreenareita tekemään kuulalla mitään vähänkään paneutumista vaativaa.
Väline siellä on kyllä ahkerassa käytössä, mikä on jo sinänsä hieno juttu. Jotenkin vaan välillä turhauttaa kun välineestä ei syystä tai toisesta oteta irti kaikkea sitä mitä sillä voisi tehdä. Ymmärtäisin jos kyse olisi siitä, että ohjaajat eivät opastaisi, mutta kun ei se ole siitäkään kiinni.
Aivan mahtavaa olisi, jos tuo asenne tuolla meidän salin porukoilla olisikin poikkeus!